Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

ΣΕ ΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ ΤΟΥ ΣΕΞ!


Όσα χρόνια ζώ δεν ξεχνάω ποτέ το πλάνο που μπήκε μέσα μου. Και μετά από 840 χρόνια να πεθάνω, πάντα θα το θυμάμαι. Ο παίδαρος αυτός. Όμορφος και καλοκτισμένος. Εκείνη να μη βλέπεται! Κοντή, σίγουρα μεγαλύτερη του 3-4 χρονάκια, και άσχημη! Λάθος. Κακάσχημη! Να μη θες να γυρίσεις το βλέμμα σου επάνω της, Τόσο άσχημη.
Κι όμως. Ο ωραίος και το τέρας εδώ και πέντε χρόνια είναι ζευγάρι ταιριαστό. Εννοώ ισορροπημένο, μακριά από μανούρες. Απόρησα στον κολλητό μου. ‘’Αδερφή είναι το παλληκάρι και κρύβεται μ’ αυτό το κάγκελό; Διαφορετικά, πρόκειται για μαλάκα, να μη ξέρει την αξία του, πόσο μετράει…’’.
‘’Ο μαλάκας είσαι εσύ, αγόρι μου…’’ μου βγήκε από αριστερά ο δικός μου. Και εξήγησε. Κι εγώ πιτσιρικάς πήρα ένα από τα πρώτα μαθήματα αληθινής ζωής.
‘’Είναι μαζί της ο κούκλος γιατί σ’ αυτήν βρίσκει εκείνο που δεν μπορεί να του δώσει καμιά άλλη. Τόσο απλά’’

Έτσι είναι. Τα άτομα των υψηλών, των ποιοτικών απαιτήσεων μια ζωή ψάχνουν το δισκοπότηρο της προσωπικής ευτυχίας, όχι της θρησκευτικής μαστούρας. Της σεξουαλικής ολοκλήρωσης, της παρείστικης απόλαυσης, της οικονομικής άνεσης.
Βλέπεις την άλλη και λοιώνεις. Η κορμάρα. Οι καμπύλες. Και βρίσκεσαι μαζί της στο βιζαβί και παθαίνεις την πλάκα της αιωνιότητος. Η ψυχρή. Καλό κορίτσι, ευχάριστο, δοτικό, αλλά δεν βγάζει υγρά. Δεν πιάνει με τίποτα οργασμούς.
Υπέροχο το στήθος της. Πλάτη να μη ξεκολλάνε από πάνω της τα χείλη σου. Από κώλο, δύο λοφάκια για δάγκωμα. Έλα, όμως, που η καλλονή δεν αχνίζει θέρμη σεξουαλική. Σα να το κάνεις, όχι να το κάνετε, εσύ προσπαθείς με πλαστική κούκλα που αγόρασες από το sex-shop.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα